sublimacja
search
  • sublimacja
  • nadruk sublimacyjny
  • nadruk sublimacyjny na koszulce

Sublimacja

Nadruk sublimacyjny przeznaczony do bardzo trwałego znakowania

odzieży reklamowej, sportowej, ceramiki, gadżetów reklamowych

oraz całej masy różnych ciekawych przedmiotów, które wykonane

są z poliestru lub posiadają specjalna jasną powłokę umożliwiającą

taki nadruk. Zaletą nadruków sublimacyjnych jest też możliwość

stosowania pełnokolorowych grafik i zdjęć, już od jednej sztuki !

Nadruki sublimacyjne zasługują na szczególne wyróżnienie z wielu

powodów. Są przede wszystkim bardzo trwałe , niewyczuwalne

w dotyku, oraz pozwalają drukować wzory z przejściami tonalnymi,

w tym zdjęcia o wysokiej rozdzielczości, i co najważniejsze

w nakładzie od 1 szt.

W skrócie, proces produkcji nadruków sublimacyjnych polega

na wydrukowaniu ploterem motywu na specjalnym papierze,

który następnie jest wgrzewany prasą w materiał, odzież.

Wysoka temperatura i docisk prasy sprawia, że barwnik na papierze

zamieniany jest ze stanu stałego w gazowy, który pod wpływem

ciśnienia wnika w rozgrzane i rozszerzone włókna poliestru.

Po całej operacji cząstki barwnika są zamknięte i na stałe połączone

z materiałem, stąd ta wysoka odporność na pranie oraz na miękki

i niewyczuwalny dotyk.

W druku sublimacyjnym nie ma potrzeby używania matryc, jeżeli

do jego wykonania używamy drukarek sublimacyjnych.

Dlatego ten rodzaj nadruku będzie odpowiedni przy personalizacji

odzieży, pamiątek i gadżetów reklamowych.

Nadrukiem sublimacyjnym bardzo często są znakowane kamizelki

ostrzegawcze oraz koszulki sportowe w postaci imion i numerów.  

Możliwości stosowania nadruku sublimacyjnego są naprawdę duże,

świadczy o tym fakt, że na jego potrzeby produkowane są specjalne

produkty, które posiadają warstwę poliestrową umożliwiająca

nadruk. Koszulki, proporczyki podkładki, puzzle, kubki czy etui

do smartphonów to tylko niewielka część bogatej oferty gadżetów

na których możesz umieścić swój dowolny nadruk.

Dlatego ten rodzaj produktów, będziemy opisywać w osobnej kategorii.

chat Komentarze (0)